четвер, 10 січня 2013 р.

Модуль 5. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання Інтернет-ресурсів у процес навчання моїх учнів, а саме:
я сьогодні  вперше спілкувалася  в чаті!
я почула багато інформації на  осмислення якої необхідний час (наприклад, як на уроці біології розповісти про безпеку в Інтернеті, перевірити дом. завдання, пояснити нову тему.....  і все за 40 хв)?
я  хочу створити свій власний сайт вчителя біології, але не маю достатнього досвіду, проте має багато ідей.
мені дуже сподобалася ідея із створення шкільного серверу для пошуку інформації для дітей! класно було б мати вчительську "Копілку" . Хто так вважає?

2 коментарі:

  1. Привіт! Ви пишете непогано рефлексію, але треба трохи більше себе хвалити, а то дуже багато невпевненості в собі. Удачі в ваших починаннях, та успіхів.

    ВідповістиВидалити
  2. Тетяно у вас класна рефлексія. Я згодна, що за 40 хв встигнути це майже неможливо.Я теж вважаю,що вчительська "Копілка" це суперська ідея.

    ВідповістиВидалити