середу, 9 січня 2013 р.

Модуль 4. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені уточнити Основні запитання проекту та обдумати оцінювання учнів в проекті, а саме…
  • Я обговорила і узгодила ключові і тематичні  питання.
  • Я створила вступну вчительську презентацію для заохочення роботи семикласників в проекті.
  • Я створила  графік оцінювання оцінювання 
  • Я переоцінила потроху свої навчальні цілі

Мені дуже подобається навчатися на  цих курсах!
В мене вже є декілька нових ідей, які я обов'язково втілю під час навчального процесу!

1 коментар:

  1. А який у Вас блог став гарний! Відчувається, що з душею робите! А тепер Вам ще завдання - в наступнІй рефлексії поділитися з читачами своїми сумнівами, поставити їм такі запитання, щоб вони, читачі вашого блогу, захотіли з Вами поспілкуватися у цьому блозі. А Вам слабо?

    ВідповістиВидалити